პროექტის რეფლექსია .
მოსწავლეებმა მიაღწიეს პროექტით განსაზღვრულ შედეგს. შედგა თანამშრომლობა ჯგუფებში, ყველა აქტიურად იყო ჩართული , უსმენდნენ ერთმანეთს, უზიარებდნენ იდეებს ისმენდნენ განსხვავებულ მოსაზრებებს, აკრიტიკებდნენ , აანალიზებდნენ მიღებულ ინფორმაციებს, აკეთებდნენ შესაბამის დასკვნებს. მათ შეხვედრებს ჰქონდათ სისტემატიური დასაქმიანი ხასიათი. განუვითარდათ თანამშრომლობის , ჯგუფური მუშაობის , ანალიზის, სინთეზის, ტრანსფერის, ემპათიის, სხვაზე ზრუნვის უნარები. სამოქმედო გეგმით არ იყო გათვალისწინებული მშობელთა აქტივობა, თუმცა პროექტმა დიდი გამოხმაურება და რეზონანსი გამოიწვია, ამიტომ გახდა საჭირო მათი ჩართულობა, რამაც კიდევ უფრო ნაყოფიერი გახადა პროექტი. საინტერესო და მრავალფეროვანი იყო პროექტის პრეზენტაცია ნერგეეთის საჯარო სკოლის ყველა მოსწავლისათვის ინფექციური დაავადებების გავრცელებისა და მის პრევენციაზე. მოსწავლეებს დაურიგდათ საინფორმაციო ბუკლეტები.
მოსწავლეებმა მიაღწიეს პროექტით განსაზღვრულ შედეგს. შედგა თანამშრომლობა ჯგუფებში, ყველა აქტიურად იყო ჩართული , უსმენდნენ ერთმანეთს, უზიარებდნენ იდეებს ისმენდნენ განსხვავებულ მოსაზრებებს, აკრიტიკებდნენ , აანალიზებდნენ მიღებულ ინფორმაციებს, აკეთებდნენ შესაბამის დასკვნებს. მათ შეხვედრებს ჰქონდათ სისტემატიური დასაქმიანი ხასიათი. განუვითარდათ თანამშრომლობის , ჯგუფური მუშაობის , ანალიზის, სინთეზის, ტრანსფერის, ემპათიის, სხვაზე ზრუნვის უნარები. სამოქმედო გეგმით არ იყო გათვალისწინებული მშობელთა აქტივობა, თუმცა პროექტმა დიდი გამოხმაურება და რეზონანსი გამოიწვია, ამიტომ გახდა საჭირო მათი ჩართულობა, რამაც კიდევ უფრო ნაყოფიერი გახადა პროექტი. საინტერესო და მრავალფეროვანი იყო პროექტის პრეზენტაცია ნერგეეთის საჯარო სკოლის ყველა მოსწავლისათვის ინფექციური დაავადებების გავრცელებისა და მის პრევენციაზე. მოსწავლეებს დაურიგდათ საინფორმაციო ბუკლეტები.
No comments:
Post a Comment