1
|
დამაკლაყოფილებელი
|
კარგი
|
სანიმუშო
|
გაკვეთილისადმი მზაობა ჩართულობა
|
მოსწავლე ვერ განმარტავს ტერმინებს. ვერ გამოყოფს სინონიმურ და ანტონიმურ
სიტყვებს . ვერ აყალიბებს აზრს. თუმცა ცდილობს ჩაერთოს ჯგუფურ სამუშაოებში.
|
მოსწავლე ახასიათებს ლიტერატურულ პერსონაჟებს. იყენებს წინარე ცოდნას
. აყალიბებს აზრს, თუმცა ზოგჯერ უშვებს შეცდომას ლექსიკური მარაგი ზოგჯერ მწირია.
|
მოსწავლე უშეცდომოდ ეძებს სინონიმებს, ანტონიმებს და ომონიმებს.
|
წყვილებში და ჯგუფებში მუშაობა.
|
მოსწავლე ცდილობს ჩაერთოს ჯგუფში ან წყვილებში მაგრამ ვერ იღებს ლიდერის
ფუნქციებს.
|
მოსწავლე ერთვება ჯგუფში და წყვილებში მუშაობისას და აფიქსირებს საკუთარ
აზრს.
|
მოსწვლე აქტიურადაა ჩართული ჯგუფში და ქყვილებში ასბუთებს საკუთარ აზრს
და პრეზენტაციას აკეთებს ამყარებს აუდიტორიასთან კონტაქტს.
|
ინფორმაციული საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენება.
|
მოსწავლე ცდილობს გამოიყენოს ინფორმაციული საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები.
|
მოსწავლე იყენებს გაკვეთილში გამოყენებულ სამივე ონლაინ პროგრამას.
|
მოსწავლე აქტიურადაა ჩართული და ქმნის გაკვეთილისთვის მორგებულ პროგრამულ რესურს. ასაბუთებს თავის მოსაზრებას
აკეთებს პრეზენტაციას.
|
Thursday, May 9, 2019
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment