Thursday, May 9, 2019

1
დამაკლაყოფილებელი
კარგი
სანიმუშო
გაკვეთილისადმი მზაობა ჩართულობა
მოსწავლე ვერ განმარტავს ტერმინებს. ვერ გამოყოფს სინონიმურ და ანტონიმურ სიტყვებს . ვერ აყალიბებს აზრს. თუმცა ცდილობს ჩაერთოს ჯგუფურ სამუშაოებში.
მოსწავლე ახასიათებს ლიტერატურულ პერსონაჟებს. იყენებს წინარე ცოდნას . აყალიბებს აზრს, თუმცა ზოგჯერ უშვებს შეცდომას ლექსიკური მარაგი ზოგჯერ მწირია.
მოსწავლე უშეცდომოდ ეძებს სინონიმებს, ანტონიმებს და ომონიმებს.
წყვილებში და ჯგუფებში მუშაობა.
მოსწავლე ცდილობს ჩაერთოს ჯგუფში ან წყვილებში მაგრამ ვერ იღებს ლიდერის ფუნქციებს.
მოსწავლე ერთვება ჯგუფში და წყვილებში მუშაობისას და აფიქსირებს საკუთარ აზრს.
მოსწვლე აქტიურადაა ჩართული ჯგუფში და ქყვილებში ასბუთებს საკუთარ აზრს და პრეზენტაციას აკეთებს ამყარებს აუდიტორიასთან კონტაქტს.
ინფორმაციული საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენება.
მოსწავლე ცდილობს გამოიყენოს ინფორმაციული საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები.
მოსწავლე იყენებს გაკვეთილში გამოყენებულ სამივე ონლაინ პროგრამას.
მოსწავლე აქტიურადაა ჩართული და ქმნის გაკვეთილისთვის მორგებულ  პროგრამულ რესურს. ასაბუთებს თავის მოსაზრებას აკეთებს პრეზენტაციას.

No comments:

Post a Comment