რეფლექსია
2019 წლის 24 მაისს მე-3 კლასში ჩავატარე გაკვეთილი ინფორმაციული ტექნოლოგიების
გამოყენებით გაკვეთილის თემა : ივანე კრილოვის ( იგავ-არაკი )„ჭრიჭინა და ჭიანჭველა’გაკვეთილის მიზანი იყო : მხატვრული ტექსტის წაკითხვა ლიტერატურული პერსონაჟების დახასიათება, საკუთარი აზრის დასაბუთება, შემოქმედებითი უნარის განვითარება, ლექსიკური მარაგის გამდიდრება, ციფრული წიგნიერების განვითარება .
მიზანზე გასასვლელად გამოვიყენე სხვადასხვა სახის აქტივობები
აღნიშნულ გაკვეთილში გამოვიყენე სამი ონლაინ პროგრამა :1. padlet. Com 2.
Learning. Apss.org. 3.Toondoo.com.
რომლის საშუალებით შევქმენი გაკვეთილისთვის მორგებული
სასწავლო რესურსი აქტივობები ითვალისწინებდა მიზნის მიღწევას .
გაკვეთილის მსვლელობისას დროის განაწილებას ვახდენდი
ზუსტად მქონდა სწორად შერჩეული აქტივობები
და ვახდენდი მოსწავლეების დაინტერესებას ყოველი
აქტივობის წინ მოსწავლეებს ვეკითხებოდი, თუ როგორ
გაიგეს დავალებები. მოსწავლეებს გავაცანი
შეფასების რუბრიკა გაკვეთილზე გამოვიყენე განმავითარებელი
შეფასება , შეფასების რუბრიკის მიხედვით. გაკვეთილზე
გამოვიყენე გასასვლელი ბარათები. მოსწავლეებმა დაწერეს თუ რა იყო მათთვის საინტერესო
ამ გაკვეთილზე. გაკვეთილი წარიმართა გეგმის მიხედვით გაკვეთილის მიზანს ვფიქრო, რომ მივაღწიე. გაკეთდა
პრეზენტაცია ონლაინ ინსტრუმენტებში Toondo.com- ში შესრულებული კომიქსების. მოსწავლეებმა კომიქსების
გამოყენებით ააწყვეს ტექსტი იგავ- არაკი „ ჭრიჭინა და ჭიანჭველა“ ამ აქტივობით მოვახდინე მოსწავლეებში ციფრული წიგნიერების უნარის განვითარება ასევე შემოქმედებითი უნარის განვითარება.
მოსწავლეთა მეტაკოგნიტური უნარის განვითარებისთვის მოსწავლეებს
მივეცი საშინაო დავალება ონლაინ ინსტრუმენტში Learning. Apss.org აწყობილი დავალების შესრულება.
შექმნან კომიქსი საყვარელი პერსონაჟის შესახებ.
ვფიქრობ წინა გაკვეთილზე გამოვლენილმა ხარვეზღწია გაკვეთილის მიზნისათვის.
ვფიქრობ წინა გაკვეთილზე გამოვლენილმა ხარვეზღწია გაკვეთილის მიზნისათვის.
No comments:
Post a Comment