მათემატიკის წრის
რეფლექსია
ნერგეეთის საჯარო
სკოლის დაწყებითი საფეხურის მე-3 კლასის მოსწავლეთათვის I-II სემესტრის მათემატიკის წრის სამუშაო
პროგრამის მიზანი იყო: მოსწავლეთა მათემატიკური
ნიჭის განვითარების ხელშეწყობა. მათემატიკური
აზროვნების თვალსაწიერის გაფართოება. დამოუკიდებლად მუშაობის უნარის ჩამოყალიბება. მათემატიკის, როგორც ზუსტი მეცნიერების მიმართ ინტერესის გამომუშავება. კურსი მიზნად ისახავდა აგრეთვე
სწავლების მრავალფეროვანი სტრატეგიის გამოყენებას.
მოტივაციის ასამაღლებლად მოსწავლეთა საჭიროების დადგენას და რეკომენდაციების
მიცემას.
მოსწავლეებმა მიაღწიეს
მათემატიკის წრის განსაზღვრულ შედეგს . ჩამოუყალიბდათ
დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი. გაუფართოვდათ მათემატიკური აზროვნების თვალსაწიერი.
განუვითარდათ აბსტრაქტული და ლოგიკური აზროვნება. განუვითარდათ თვითშეფასების უნარი.
მათემატიკის წრის ყველა მეცადინეობის თემატიკა
მოსწავლეთათვის იყო საინტერესო და მრავალფეროვანი.პირველ სემესტრში ჩატარებული მე-9 , მე-10, მე-12 მეცადინეობა მოსწავლეებს ძალიან მოეწონათ წრის მეცადინეობით თემა იყო :ცივრცული ფიგურები.
მიზანი იყო: ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურის დასახელება, შედარება, დაჯგუფება. გეომეტრიული ფიგურების გროვიდან შერეული ფიგურების ახალი ფიგურის შექმნა, გეომეტრიული ფიგურის დანაწევრებით( გაყოფით) მითითებული გეიმეტრიული ფიგურის შედგენა სივრცული ფიგურის ამოცნობა არქიტექტურისა და ხელოვნების ნიმუშებში . ყოფით საგნებში , ან მოდელების გროვაში სივრცული წარმოდგენების განვითარება მოსწავლეებმა დაასახელეს ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურები შეადარეს , დააჯგუფეს გეომეტრიული ფიგურების გროვიდან შერჩეული ფიგურებით შექმნეს ახალი ფიგურები განიხილეს უმარტივესი გეომეტრიული ამოცანები . აღწერეს მართკუთხა პარალელეპიპედი და კუბი შეასრულეს ნახაზები , მოსწავლეებმათავიანთი ძალებით შეძლეს და შექმნენ სასკოლო რესურსი სივრცული ფიგურების შლილების დამზადება . მოაწყვეს გამოფენა . მე-2 სემესტრში ჩატარებული მეცადინეობიდან მოსწავლეებს ძალიან მოეწონათ სახალისო და საინტერესო არმოჩნდა მათთვის.
თემა: შევკრიბოთ რიცხვები სხდავასხვა ხერხით.მიზანი იყო : სხვადასხვა ხერხით ორნიშნა რიცხვებიშ შეკრებს დაუფლება .
თანრიგებამდე შევსებით , ხერხით შემთხვევების გააზრება ორნიშნა რიცხვებვის შეკრებისას შეკრების წერითი ალგორითმის ათვისება და ახსნა . ზეპირი ანგარიშის სხვადასხვა ხეხრის დაუფლება , გამოკლება ათეულებით თვლის გამოყენებით. შეკრებისავ და გამოკლების სხვადასხვა ხერხის გამოყენება , ჯამსა და სხვაობის შეფასების უნარის განვითარება მისი გამოყენებით ამოცანების ამოხსნა .
მოსწავლეებმა განხილული საკითხების გამოყენებით ამოხსნეს პრაქტიკული ამოცანები. იმუშავეს წყვილებში , გააკეთეს პრეზენტაცია ,გამოყენებული ხერხის შესახებ გამართსე მსჯელობა.
მიზანი იყო: ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურის დასახელება, შედარება, დაჯგუფება. გეომეტრიული ფიგურების გროვიდან შერეული ფიგურების ახალი ფიგურის შექმნა, გეომეტრიული ფიგურის დანაწევრებით( გაყოფით) მითითებული გეიმეტრიული ფიგურის შედგენა სივრცული ფიგურის ამოცნობა არქიტექტურისა და ხელოვნების ნიმუშებში . ყოფით საგნებში , ან მოდელების გროვაში სივრცული წარმოდგენების განვითარება მოსწავლეებმა დაასახელეს ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურები შეადარეს , დააჯგუფეს გეომეტრიული ფიგურების გროვიდან შერჩეული ფიგურებით შექმნეს ახალი ფიგურები განიხილეს უმარტივესი გეომეტრიული ამოცანები . აღწერეს მართკუთხა პარალელეპიპედი და კუბი შეასრულეს ნახაზები , მოსწავლეებმათავიანთი ძალებით შეძლეს და შექმნენ სასკოლო რესურსი სივრცული ფიგურების შლილების დამზადება . მოაწყვეს გამოფენა . მე-2 სემესტრში ჩატარებული მეცადინეობიდან მოსწავლეებს ძალიან მოეწონათ სახალისო და საინტერესო არმოჩნდა მათთვის.
თემა: შევკრიბოთ რიცხვები სხდავასხვა ხერხით.მიზანი იყო : სხვადასხვა ხერხით ორნიშნა რიცხვებიშ შეკრებს დაუფლება .
თანრიგებამდე შევსებით , ხერხით შემთხვევების გააზრება ორნიშნა რიცხვებვის შეკრებისას შეკრების წერითი ალგორითმის ათვისება და ახსნა . ზეპირი ანგარიშის სხვადასხვა ხეხრის დაუფლება , გამოკლება ათეულებით თვლის გამოყენებით. შეკრებისავ და გამოკლების სხვადასხვა ხერხის გამოყენება , ჯამსა და სხვაობის შეფასების უნარის განვითარება მისი გამოყენებით ამოცანების ამოხსნა .
მოსწავლეებმა განხილული საკითხების გამოყენებით ამოხსნეს პრაქტიკული ამოცანები. იმუშავეს წყვილებში , გააკეთეს პრეზენტაცია ,გამოყენებული ხერხის შესახებ გამართსე მსჯელობა.
No comments:
Post a Comment